ABİM...


11 EYLÜL 2019 SALIYI ÇARŞAMBA'YA BAĞLAYAN GECE VEFAT EDEN ABİM ANISINA...

11 Eylül 2022 Pazar

Kuantum Mekaniği Matematiği

Prof. Dr. John David Jackson - Kuantum Mekaniği Matematiği'ne Giriş (çev. Prof. Dr. Ahmet Yüksel Özemre)

Ünlü Fizikçi Prof. Dr. John David Jackson (19.01.1925-20.05.2016) Hoca'mızın hazırladığı çevirisini Ülkemizin ilk Atom Mühendisi Sn. Prof. Dr. Ahmet Yüksel Özemre (03.04.1935-25.06.2008) Hoca'mızın yaptığı ozemre.com sitesinde de paylaşılan 111 sayfalık "Kuantum Mekaniği Matematiği'ne Giriş" adlı Ders Kitabı...

Sn. Prof. Dr. Ahmet Yüksel Özemre Hoca'mızın kitabın Önsözünde belirttiği üzere "Bu notlar, Prof. Dr. John David Jackson'ın Illinois Üniversitesi'nde vermiş olduğu yüksek seviyedeki Kuantum Mekaniği dersinin ilk senesi için tamamlayıcı nitelikte olup, Kuantum Mekaniği'ndeki Matematiksel Yöntemlerin varlığını kısaca anlatmayı hedeflemektedir.."

Sn. Prof. Dr. John David Jackson ve  Sn. Prof. Dr. Ahmet Yüksel Özemre Hoca'larımıza bu değerli eser için ve Bilime dair yaptıkları katkılardan dolayı Allah razı olsun... Çalışmalarınızda faydalı olması ümidi ve duasıyla başarılar dileriz...



0 Comments:

Yorum Gönder